Tuesday, July 29, 2008

週年紀念 @ Morton's The Steakhouse

今 年 已 是 我 和 honey 拍 拖 的 八 週 年 了, 我 們 選 了 Morton's The Steakhouse 慶 祝 這 話 長 唔 長 話 短 唔 短 的 記 念 日。

Morton's 係 一 間 美 國 式 排 房 餐 廳 , 裝 潢 精 雅 , 服 務 態 度 一 流。 至 於 食 物 美 味 度 呢 ... 某 些 方 面 仍 有 待 改 進。 值 得 一 提 的 是 Morton's 的 細 心 給 了 我 們 三 個 意 外 驚 喜 , 令 是 夜 更 添 快 樂。 當 我 打 電 話 成 功 訂 位 後 而 又 預 備 掛 線 的 時 候 , 那 位 女 工 作 人 員 主 動 問 道 " 是 否 慶 祝 甚 麼 日 子? " 我 隨 便 答 道 " 係 週 年 記 念 。" 結 果 他 們 就 奉 上 一 些 小 心 意 : 1) 在 他 們 的 紙 菜 單 上 印 有 祝 我 們 週 年 記 念 快 樂、 2) 贈 送 我 們 一 個 軟 心 朱 古 力 蛋 糕、3) 用 他 們 的 數 碼 相 機 幫 我 們 拍 照 , 然 後 把 相 放 在 紙 夾 裡 連 員 工 的 簽名 送 給 我 們。

大 個 免 費 的 洋 蔥 包 ; 塗 牛 油 吃 相 當 不 錯 呢







Menu 菜 單










廚 師 正 在 介 紹 各 種 牛 排







Mango Ale ($95); 芒 果 味 道 頗 假 ... I didn't like it










Onion Soup ($140); 雖 然 湯 裡 有 很 多 洋 蔥 , 但 洋 蔥 味 唔 太 出 , 而 且 湯 太 稠。還 是 喜 歡 法 式 洋 蔥 湯 多 些







Lobster Bisque ($150); 龍 蝦 湯 有 D 辣 , 唔 知 係 唔 係 美 式 龍 蝦 湯 係 咁 嫁 呢。試 過 就 可 以 了








Center Cut Iceberg with Morton's Blue Cheese Dressing ($105); 這 沙 律 很 不 錯 呀 , 非 常 新 鮮 多 汁 及 野 味 , 值 得 一 試








Centre Cut Prime Rib ($595); 無 得 彈。但 要 留 意 每 天 限 量 發 售 及 其 份 量 相 當 驚 人 (20 oz)








Ribeye Steak ($605); 好 有 肉 味、脂 肪 分 佈 均 衡、多 汁、煮 法 剛 剛 好








Morton's Hot Chocolate Cake with Haagen Dazs Vanilla Ice-cream ($100) ; 如 內 裡 的 朱 古 力 溶 可 更 溶 的 話 , 那 就 更 好








這 是 我 們 原 本 的 週 年 蛋 糕 , 但 太 飽 的 關 係 , 返 到 屋 企 都 冇 切 到










是 次 每 人 消 費 約 HK$950。值 8.5/10

Phone/ 電話 #: 2732-2343
Address: 4/F., Sheraton Hotel, 20 Nathan Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon
地址: 九龍尖沙咀彌敦道20號喜來登酒店4樓